2009. január 19., hétfő

Hiányzol


Why don't you take a picture, Grandma, it'll last longer.


3 megjegyzés:

  1. Ha le megy a Nap és feljön a Hold a távolból valaki rád gondol.Nézi az eget,és reméli,hamarosan melletted lehet.

    VálaszTörlés
  2. Az ébredő nap első sugaraiból
    füzért fontam, szerelmemet abba fogtam,
    ámbátor jómagam szomorkás maradtam,
    s panaszos orgonasípokon játszottam

    gondolatban minden éjszaka - csak róla
    álmodozva, felfogván, néha a legfőbb,
    amit egymásnak adhatunk, az maga a
    hiányunk... Visszaemlékezvén az első

    találkozásunkra, viharos szerelem
    tombolt közöttünk már aznap, tarka,
    változatos élet vette kezdetét, egy
    kaleidoszkópszerű képet mutatva.

    Később szerelmünk sápadt - szürke jelleget
    öltött, igazivá formálódott, olyan
    hallgataggá vált, mint a hétköznapok, nem
    feledve, csak az zengi dalát, ki oda -

    van valakiért és vár reá. Az egymást
    igéző szép szemeink is némák voltak...
    "A róna ürességét megtöltik ma már
    az emlékeim, az együtt megélt csoda

    pillanataink, az elragadó tájak,
    ahol együtt róttuk az úttalan - utak
    sokaságát, az örvendezéseink, a
    boldogságaink - élvezeteink, újra

    és újra felbukkanó heves vitáink...
    Jóllehet, amikor visszanéztem, soká’
    eltűnődtem, mert csak a saját lépteim
    nyomát láttam, s kedves, te sehol sem voltál ..."

    VálaszTörlés
  3. Őrá vártam az életben, mégis úgy éreztem tévedtem. Most már érzem rosszul tettem, hogy megbántottam, kit annyira szerettem. Hisz én azt hittem, jól teszem, és jobban fog félteni engem. De mégis én voltam, én vesztettem, de bánok már mindent, mert még mindig szeretem. Elvesztettem érzem, többé nem lesz velem. De én még mindig rá gondolok, és nem kell más az életben, mert elvesztettem, kit először szerettem.

    VálaszTörlés